lørdag den 4. april 2015

Påsken hos Familien Hansen

Vi er mange i huset i påsken. Alle er hjemme, og der er endda en kæreste med. Det sker efterhånden sjældent, at de alle er hjemme på en gang, når der er skoleweekender på efterskolen og andre planer, der naturligvis skal passes.

Alle har de taget fat. I torsdags kom jeg hjem til nyvaskede gulve og rene vinduer, da jeg havde været i Loop. Og i går blev jeg jaget ud af køkkenet, da der skulle laves mad. Bo har tilkaldevagten lige til mandag morgen, så vi planlægger ingenting pånær dagens måltider. 

Jeg har længe ønsket mig et nyt kamera, der kunne zoome bedre. Men af forskellige grunde (læs, værkstedsregninger og andre grimme udgifter) er det altid blevet udskudt. Nu er det bestilt. Mit påskeæg - min gave til mig selv - bare fordi jeg kan. Om ikke så længe kan jeg lege med et Panasonic Lumix TZ70. Jeg glæder mig. 

Nu vil jeg nyde påsken. Jeg har været i Loop og der er styr på dagens mad. Der er en trøje, der skal afsluttes og en tur, der venter på at blive gået. Rigtig god lørdag derude.....


13 kommentarer:

  1. Tillykke med beslutningen om nyt kamera... det har du da vist ventet længe på at få. Men alt godt kommer til dem der venter - er det ikke sådan man siger?

    Lyder til at I har en hyggelig påske og så er alt jo som det skal være...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det var så længe undervejs, at der kom ny udgave :-) Slet ikke tosset

      Slet
  2. Ihhh - tillykke med det nye kamera - snart. Hvad mon der er sket i forhold til TZ60? Må lige ind og læse ... :-)
    Og sikke du bliver forkælet af familien. NYD det! Men det gør du nok også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er god til at nyde. Også selv om jeg gerne vil blande mig lidt ind imellem. Jeg ved ikke, hvad forskellen på de 2 er, men jeg glæder mig til at lege.

      Slet
  3. Glæder mig til at høre om dit nye apparat...og hvad er der dog ikke sket siden T27 ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved det ikke Anne, men det finder vi jo ud af nu.

      Slet
  4. Hvordan har du dog fået opdraget dem til det ;-) Jeg skal ikke klage, men jeg har godt nok vænnet dem til at mor varter op. Lige nu er det dog dem, der står for tilbehøret til lammekøllen :-)
    God påskenydning

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, at det kommer sig af, at vi ind imellem har været 8, når de alle har haft en med hjemme. Så bliver jeg træt, hvis ikke alle tager fat.

      Slet
  5. Dejligt med nyt kamera og endnu bedre med flokken samlet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ved du jo. Det er skønt, når de er der.

      Slet
  6. Først fod påske :0)
    Håber I har haft en dejlig påske alle sammen samlet, når det nu er så sjældent I kan det mere.
    Og så skal der leges kan jeg læse. Tillykke med det nye kamera. Dejligt med nyt, som skal undersøges og afprøves :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kari.
      Ja - der skal leges - og leges og leges og leges. Det er vidst sådan, at vi bliver dus - mit kamera og jeg.

      Slet
  7. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlet